onsdag 20 maj 2015

Gratulerer Yvonne Andersson! (02 - Norsk)

Ikke annonserte konkurransen er den første til å få opptil tretti publiserte kommentarer på denne bloggen har nå blitt løst. Vinneren Yvonne Andersson vant litt Inez Partby (som ble observasjonene som er publisert i andre 29). Bonusen utbetales i form av et intervju (intervju, som for øvrig er en Google Translate til å oversette fremmedspråk på lang sikt).

Nå den svenske original intervju med Yvonne Andersson:

Lars Sjunnesson: Hva gjør du håper andre gjør i dag?

Yvonne Andersson: Jeg håper at de ber for sine liv på deres ansikter fulle av sorg og laks.

Lars Sjunnesson: Du vokste opp i en grønn bølge av vold. For et fritt og opplyst seksualundervisning fra foreldre, som sjelden hadde på seg klær?

Yvonne Andersson: Nei, jeg vokste opp, jeg tok den. Lav og floundering på verandaen trapper og luktet Svensktoppen. Jeg skjønte fort at jeg var i havet.

Lars Sjunnesson: Har du noen gang kritisert negative, hva gjør du?

Yvonne Andersson: Sjefen min Arnand, en tendens til å presse meg i ræva noen ganger si: "Oh!" Dette regnes som en negativ?

Lars Sjunnesson: Kan erklærte stil?

Yvonne Andersson: Jeg vil gjerne! Jeg kommer til litt lent forover, hender sterke forretningsreiser når jeg ser strekker seg diagonalt til venstre direkte til det jeg kaller fremtiden. Jeg prøver så mye som mulig for å holde bena rett (det blir litt forvirrende bare en trapp) og tilbake, deretter tilbake som mulig. Mitt mål er at alle forstår, ser ut som en førsteklasses rans krabber.

Lars Sjunnesson: Du jaget Catherine Deneuve?

Yvonne Andersson: Hmm. Ikke egentlig, men livet til Catherine, var han et stort behov for Frank kvinne som var svært interessert i munnhygiene og ufrivillig kroppshår, da jeg tok et kurs veldig pent. Så kan du si at jeg hadde et lite problem med nedlegging av våre relasjoner. Men dagens situasjon, vil jeg si at Ricardo Piglia: Det er kult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar